Pre izvršene rezervacije željene usluge molimo da dobro procenite obim poslova
spremanja koje je potrebno obaviti u vašem prostoru.
Savetujemo Vam da uvek rezervišete veći broj časova spremanja kako biste bili
zadovoljni pruženom uslugom. Ukoliko niste sigurni koje usluge da odaberete za vaš
prostor, kontaktirajte naš Korisnički servis. Na vaš upit biće odgovoreno u roku od 24
sata.
Ukoliko se posao spremanja završi za kraće vreme u odnosu na ono koje ste
rezervisali preko mobilne platforme, biće vam obračunato i naplaćeno samo vreme
koje su naši izvršioci usluga proveli u vašem prostoru pružajući rezervisane usluge.
Spremanje Vašeg prostora izvršiće naše osoblje koje je prošlo obuku, čime mi
možemo da Vam garantujemo pouzdanost, efikasnost i visoki kvalitet pruženih
usluga.
Hemijska sredstva koja koristimo za spremanje prostora su testirana i dobrog
kvaliteta, nisu škodljiva za ljude i kućne ljubimce.
Kada izvršite rezervaciju usluge ona će automatski biti prosleđenja u naš rezervacioni
sistem. U slučaju potrebe kontaktiraće Vas naš Korisnički servis.
Predračun za poručenu uslugu biće vam dostavljen unapred u elektronskom obliku na
email adresu koju unesete prilikom rezervacije.
Račun za pruženu uslugu biće Vam dostavljen tek nakon obavljenog posla
elektronskim putem na email adresu.
U finalnu cenu usluge koju ćete platiti uračunati su porez i sve usluge koje ste
odabrali preko sajta www.spremacica.rs
Rezervisane usluge plaćate tek nakon što Vam one budu pružene. Rezervisanu uslugu
je potrebno platiti u roku koji je naveden na finalnom računu.
Korisnik može da odustane od rezervisane usluge bez nadokande na način što ćete
kliknuti na dugme koje se nalazi na dnu email-a sa potvrdom rezervacije. Uslugu
možete otkazati bez nadoknade i ako direktno kontaktirate naš Korisnički servis.
Uslugu je moguće otkazati bez nadoknade najkasnije 1 sat pre ugovorenog termina
spremanja. Ukoliko se rezervacija otkaže posle ovog roka, uopšte se ne otkaže, ili
klijent ne bude na dogovorenoj adresi i u dogovorenom terminu spremanja, plaćate
pun iznos rezervacije kao da je ona pružena.
Bez obzira da li uslugu rezervisalo pravno ili fizičko lice, naše usluge možete platiti
virmanski ili u gotovini.
U slučaju da ne budete zadovoljni kvalitetom pružene usluge, uvek možete podneti
reklamaciju preko korisničkog servisa. Vaša reklamacija koju ste nam podneli biće
rešena u roku od 24 sata od trenutka prijavljivanja.
Naš Korisnički servis vam je dostupan od ponedeljka do subote. Radno vreme
Korisničkog servisa je od 08:00 do 17:00 časova.
Prihvatanjem Opštih uslova, potvrđujete da ste kao naručilac posla u celosti saglasni
sa svim navedenim uslovima za pružanje usluge spremanja od strane izvršioca posla.
Unosom Vaših ličnih i kontakt podataka preko našeg sajta, omogućujete i dajete
pristanak firmi Spremačica da Vas kontaktira kako biste dobili odgovor na upit,
potvrdili vreme i mesto termina spremanja ili primili ponudu elektronskim putem, ako
je to primenjivo. Slanjem navedenih podataka potvrđujete da ste pročitali i razumeli
informacije o svojim pravima koja se nalaze na veb stranici.
Dat pristanak za obradu podataka u svakom trenutku možete povući (opozvati), tako
da firma Spremačica nakon toga više neće obrađivati Vaše podatke u svrhu za koju je
pristanak bio dat.